Pichak go Up
سیستم همکاری در فروش ملی مارکت Hits.ir
FREE DOM
FREE DOM
 
قالب وبلاگ

CES امسال نیز با تمام تکنولوژی هایی که در خودش داشت، به پایان رسید. مانند هر نمایشگاهی که به پایان می رسد، بهترین دستاوردها و تکنولوژی های این نمایشگاه نیز معرفی شدند. در این مطلب قصد داریم بهترین های این نمایشگاه را معرفی کنیم که در دنیای سرگرمی ها تأثیرگذار خواهند بود.

Razer’s Project Fiona

کمپانی Razer امسال با فناوری های جدیدی در CES حضور پیدا کرد. آن ها تبلتی را به نمایش درآوردند که به راحتی می تواند بازی های PC را روی خودش اجرا کند. تبلتی که می تواند جهشی بزرگ در PC Gaming ایجاد کند. این تبلت دارای Windows 8خواهد بود، بدین معنا که می توانید بازی های شبکه Steam را روی آن بازی کنید. نکته جالب تر اینجاست که از هر کنترلری می توانید برای بازی کردن با این تبلت استفاده کنید. البته باید به این موضوع اشاره کرد که 2 کنترلر نیز در کنار این دستگاه قرار گرفته اند. این تبلت خیره کننده از پردازنده Core i7 بهره می برد و به همین دلیل قدرت فوق العاده ای را به نمایش درمی آورد.

Samsung Series 7 Gamer Notebook

هیولای 17 اینچی Samsung با قدرتی خیره کننده، مدتی دیگر در اروپا عرضه می شود. این Notebook فوق العاده دارای اسپیکرهای 2.1 است و دکمه های WASD آن به شکلی خاص طراحی شده اند. این Notebook از پردازنده های Core i7 بهره می برد و دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 670M است که از قدرت فوق العاده ای برخوردار است. Notebookهای سری 7 شرکت Samsung در ماه آپریل عرضه می شوند.

D-Link Amplifi HD Media Router 3000

اگر با دیدن آنلاین فیلم های HD شبکه Netflix و آنلاین بازی کردن به صورت همزمان مشکل دارید، D-Link یک راه حل خوب برای شما دارد. D-Link یک Router جدید تولید کرده که به صورت Dual Band کار می کند و باعث می شود تا افرادی که کارهای خاصی در یک شبکه انجام می دهند، با مشکل مواجه نشوند. این Router جدید در اواخر ژانویه راهی بازار می شود.

Nokia Lumia 900

پس از مدت ها علاقه مندان به Windows Phone 7 می توانند از یک SmartPhone فوق العاده استفاده کنند. Lumia 900 یکی از شگفت انگیزترین SmartPhoneهای نمایشگاه CES امسال بود. این تلفن همراه دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی AMOLED است که از تکنولوژی ClearBlack Screen استفاده می کند. دوربین 8 مگاپیکسلی برای آن طراحی شده که عکس های بسیار باکیفیتی تهیه می کند. همچنین این SmartPhone به طور اختصاصی برای شبکه AT&T LTE عرضه می شود. در اواخر ماه ژانویه می توانید منتظر این گوشی جذاب باشید.

Samsung Super OLED TV

3D به یک قابلیت جدایی ناپذیر از تلویزیون های امروزی تبدیل شده، اما اکثر سازندگان تلویزیون، این تکنولوژی را با قابلیت OLED به نمایش درآوردند. Samsung امسال با نمایشگرهای 55 اینچی نمایشگاه CES را به تصرف خودش درآورد. تکنولوژی OLED نیازی به Backlight ندارد و به همین دلیل از نور فوق العاده ای برخوردار است. همچنین قابلیت هایی از Kinect به این تلویزیون اضافه شده که به وسیله آن می توانید این تلویزیون را به وسیله صدا کنترل کنید. هنوز قیمت آن اعلام نشده، اما این تلویزیون در آواخر سال 2012 راهی بازار می شود.

HP Envy 14 Spectre

CES امسال را می توان سال Ultrabookها دانست. یکی از محصولات دوست داشتنی در این زمینه Spectre کمپانی HP است. این دستگاه تنها 20 میلیمتر ضخامت دارد. صفحه نمایشOLED با کیفیت 900*1600 نیز برای این Ultrabook در نظر گرفته شده است. HP می گوید که باطری این دستگاه بیش از 9 ساعت خواهد بود. همچنین تکنولوژی Music Aficionados نیز برای Spectre در نظر گرفته شده که به وسیله آن می توان موسیقی های مختلف را به شکل Wireless گوش گرد. این قابلیت باعث می شود که بتوان از سایر دستگاه های Wi-Fi استفاده کرد تا موسیقی های آن ها از این دستگاه شنیده شود. این Ultrabook در ماه فبریه با قیمت 1399 دلار راهی بازار می شود.

Razer Blade

در حالیکه Dell و HP مدل های مختلفی از لپ تاپ ها را به نمایش درآوردند، کمپانی Razer نیز دستگاه Blade خودش را معرفی کرد. یک لپ تاپ 17 اینچی که بهترین گزینه برای بازیکن ها خواهد بود. کارت گرافیک High End این دستگاه باعث می شود که هر بازی ای را بتوانید به راحتی تجربه کنید. این لپ تاپ با قیمت 2.700 دلار در اواخر این ماه راهی بازار خواهد شد.

PlayStation Vita

بازار بازی ها و پلتفرم های دستی در دست SmartPhoneها، تبلت ها و بازی های 99 سنتی است. اما اگر این موضوع بیانگر به پایان رسیدن دوران کنسولی ها دستی باشد، باز هم نمی توان کنسول PSVita را نادیده گرفت. این کنسول دستی بهترین دستگاهی است که برای بازی کردن می توان از آن استفاده کرد.

Mad Catz MLG Pro Circuit Controller

شاید خیلی از بازیکنان نتوانند به وسیله کنترلرهای Third-Party بازی کنند. هر چه باشد، کنترلرهای اصلی یک کنسول بسیار بهتر هستند، اما کمپانی Mad Catz کنترلری طراحی کرده که به راحتی می توان آن را Customize کرد. می توانید آن را به شکل کنترلرهای X360 دربیاورید و هم می توانید آن را به شکل کنترل PS3 درست کنید. از لحاظ طراحی نیز این کنترلر به خوبی در دست قرار می گیرد و بسیار راحت است. این کنترلر جدید در 2 مدل مختلف برای Xbox 360 و PS3 طراحی شده و با قیمت 99.99 دلار راهی بازار خواهد شد.

LG 84LM9600 4K TV

در کنار تلویزیون های OLED و Crystal LED به نمایش درآمده در CES امسال، به نظر نمی رسید که جای تلویزیون دیگری هم باشد، اما LG با تلویزیون 4K HDTV خودش که  LM9600نام دارد و 84 اینچی است، خیلی ها را شگفت زده کرد. این تلویزیون دارای وضوح تصویر 2160*3840 است. وضوح تصویر این تلویزیون 4 برابر کیفیت تلویزیون های 1080p است. البته در حال حاضر فیلم و برنامه تلویزیونی ای وجود ندارد که بتوان آن را با این کیفیت مشاهده کرد، اما قطعاً کنسول های نسل بعدی از این تکنولوژی استفاده خواهند کرد. این تلویزیون در اواخر امسال راهی بازار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:ces,2012,ces2012,برترین های ces 2012,فناوری های ces2012,سس 2012, ] [ 12:7 ] [ Meysam Ekhtiari ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام دوستان گلم. از اسم و عنوان وبلاگ مشخص هستش که هر گونه بحث،گفتگو،اشتراک گذاری مطالب آزاد هست.اما لطفا غیر اخلاقی نباشه.هر درخواستی برای گذاشتن توی وبلاگ داشتید مطرح کنید. متشکرم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FREE DOM و آدرس freeforall.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 34696
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1






استخاره آنلاين با قرآن کريم
?????


.

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت
فروش بک لینک